
PRIVACYVERKLARING STIP REIZEN B.V.
Klik hier om de Privacyverklaring te downloaden
1. WIE ZIJN WIJ
Stip Reizen hecht veel waarde aan je vertrouwen in ons bedrijf. In deze privacyverklaring informeren wij jou over de wijze waarop wij omgaan met je persoonlijke gegevens. Als we het in deze privacyverklaring hebben over ‘Stip Reizen’, ‘we’, ‘wij’ of ‘ons’, bedoelen we daarmee Stip Reizen B.V., onderdeel van de Corendon Holiday Group, gevestigd aan de Schipholweg 335 A, 1171 PL te Badhoevedorp.
Indien je via ons een reis boekt van Corendon dan is de privacyverklaring van Corendon International B.V. ook van toepassing. Indien je op zoek bent naar de privacyverklaring van Corendon Dutch Airlines B.V., dan kan je die hier vinden.
2. OVER DEZE PRIVACYVERKLARING
Deze privacyverklaring is van toepassing op de verwerking van je persoonsgegevens indien je gebruikt maakt van www.stipreizen.nl, onze App en/of onze diensten. In deze verklaring vertellen we je welke categorieën persoonsgegevens we verwerken, waarom we dit doen en met wie we je persoonsgegevens kunnen delen.
Bij onze verwerkingen houden wij ons aan privacyregelgeving, waaronder in ieder geval de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en de Uitvoeringswet AVG. Dit betekent onder andere dat wij:
- duidelijk vermelden met welke doeleinden wij persoonsgegevens verwerken;
- niet meer persoonsgegevens verzamelen dan nodig voor deze doeleinden;
- in gevallen waarin (uitdrukkelijke) toestemming is vereist, jou om deze toestemming vragen;
- passende technische en organisatorische maatregelen nemen om je persoonsgegevens te beschermen;
- de rechten die je hebt ten aanzien van je eigen persoonsgegevens respecteren.
3. HOE EN WELKE PERSOONSGEGEVENS VERZAMELEN WE
Wanneer je onze website bezoekt of onze app gebruikt, kunnen we de volgende persoonsgegevens verwerken:
- Je reisvoorkeuren;
- De samenstelling van het reisgezelschap;
- Informatie over het surfgedrag op onze websites en mobiele apps;
- Informatie over het moment waarop je op een van onze advertenties klikt, ook als deze op websites van andere organisaties staan;
- Informatie over de manier waarop je toegang krijgt tot onze digitale diensten, zoals het besturingssysteem, IP-adres, online identificatiemiddelen en informatie van je browser. Informatie over de manier waarop je toegang krijgt tot onze digitale diensten, zoals het besturingssysteem, IP-adres, online identificatiemiddelen en informatie van je browser;
- Sociale voorkeuren, interesses en activiteiten;
- Informatie omtrent jouw ‘Mijn Stip Reizen’ account. Jouw gegevens kun je inzien en beheren onder ‘instellingen’. Je kunt je gegevens op elk moment wijzigen.
Wanneer je met ons een reisovereenkomst sluit of een product aanschaft in de Stip Reizen Webshop, kunnen we de volgende gegevens verwerken:
- Naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en paspoortgegevens;
- Je contactgegevens, zoals je telefoonnummer en e-mailadres om informatie te sturen in verband met jouw aankoop;
- Eventuele verzekeringsgegevens;
- Relevante medische gegevens en eventuele speciale wensen die jij aan ons hebt verstrekt;
- Informatie over je aankopen, zoals wat je hebt gekocht, waar en wanneer je het hebt gekocht, hoe je ervoor hebt betaald en andere betaalinformatie;
- Informatie over de manier waarop je toegang krijgt tot onze digitale diensten, zoals het besturingssysteem, IP-adres, online identificatiemiddelen en informatie van je browser;
- We gebruiken persoonsgegevens van anderen die door jou zijn aangeleverd, bijvoorbeeld van de mensen die op je boeking staan omdat je samen op vakantie gaat. Als je de persoonsgegevens van anderen aanlevert, moet je er zeker van zijn dat zij hiermee akkoord gaan en dat je deze gegevens mag aanleveren. Zorg er ook voor, als dat van toepassing is, dat zij begrijpen hoe wij hun persoonsgegevens kunnen gebruiken.
Wanneer je contact met ons opneemt of andersom, of in het kader van acties en dienstverlening, kunnen we de volgende gegevens verwerken:
- Persoonsgegevens die je achterlaat als je ons mailt, een brief stuurt, belt of via sociale media contact met ons opneemt. Denk aan gegevens zoals je naam, gebruikersnaam, telefoonnummer en (e-mail)adres;
- Onze inkomende- en uitgaande telefoongesprekken kunnen worden opgenomen ter beoordeling van klachten en in het kader van kwaliteits- en trainingsdoeleinden;
- Gegevens van e-mails en andere digitale mededelingen die we je toesturen en die je opent, zoals de links waar je op klikt;
- Je feedback en deelname aan klantenonderzoeken en vragenlijsten.
Wanneer een klant/passagier overlast veroorzaakt en of misbruik maakt van onze diensten, kunnen we de volgende gegevens verwerken:
- Gegevens met betrekking tot de betrokkenen persoon of personen, zoals naam, geboortedatum, vluchtgegevens;
- Een beschrijving van het incident, de ernst van de overlast en de getroffen veiligheidsmaatregelen;
- Indien van toepassing: een kopie van het proces-verbaal.
Persoonsgegevens die we van andere bronnen ontvangen:
- We kunnen ook persoonsgegevens uit andere bronnen gebruiken, zoals van gespecialiseerde bedrijvendie informatie leveren, van onze partners of uit openbare registers;
- Je verzekeringsbedrijf, hun tussenpersonen en medisch personeel kunnen relevante persoonsgegevens en speciale categorieën van persoonsgegevens met ons uitwisselen als wij/zij namens jou moeten optreden, bijvoorbeeld in een noodgeval of in het belang van andere klanten;
- Als je via sociale netwerken zoals Facebook, WhatsApp of Twitter inlogt om toegang te krijgen tot onze platforms en online diensten, geef je toestemming om je gebruikersgegevens met ons te delen. Dit zijn bijvoorbeeld je naam, e-mailadres, geboortedatum, locatie en andere informatie die je vrijwillig met ons deelt.
Wanneer je een zakelijke relatie van ons bent, kunen we de volgende gegevens verwerken:
- Contactgegevens, zoals naam, e-mailadres, telefoonnummer en functie.
4. DOELEINDEN EN WETTELIJKE GRONDSLAG VOOR HET VERWERKEN VAN PERSOONSGEGEVENS
Wij leggen je graag uit waarom wij jouw persoonsgegevens verwerken en op welke rechtsgrond wij ons baseren:
- Om de met je gesloten overeenkomst na te komen of om op jouw verzoek stappen te ondernemen voordat wij een overeenkomst met je sluiten.
- Het voldoen aan een wettelijke verplichting, omdat Corendon op grond van de wet verplicht kan zijn om persoonsgegevens aan derden te verstrekken, bijvoorbeeld wanneer overheidsinstanties dit vereisen op het moment van vertrek of aankomst. Dit is belangrijk voor grenscontrole, immigratie, veiligheid, terrorismebestrijding of voor andere doeleinden.
- Om de overeenkomst na te komen die met je is aangegaan bij het instellen van jouw account.
- Jouw toestemming, om je onze nieuwsbrief en/of persoonlijke aanbiedingen of informatie over onze producten en diensten te sturen.
- Onze gerechtvaardigde belangen om onze diensten en producten te verbeteren, om fraude en misbruik van onze diensten te voorkomen, om inzicht te krijgen in onze website en de communicatie die wij versturen. Een ander legitiem belang dat ontstaat, is in het geval van juridische of aansprakelijkheidsclaims van de externe aanbieders die we inschakelen als onderdeel van ons dienstenaanbod. We zullen ons alleen beroepen op ons legitieme belang als we ervoor kunnen zorgen dat onze legitieme belangen niet worden overschreven door jouw belangen en fundamentele rechten.
- Noodzakelijk om jouw vitale belangen te beschermen in geval van nood/rampen op jouw vakantielocatie
- Jouw toestemming via onze cookiebanner of wanneer je zich aanmeldt voor nieuwsbrieven.
- Onze gerechtvaardigde belangen wanneer je eerder met ons heeft gereisd.
- Jouw toestemming via onze cookiebanner of wanneer je zich aanmeldt voor nieuwsbrieven.
- Onze gerechtvaardigde belangen wanneer je eerder met ons heeft gereisd.
- Om de met je gesloten overeenkomst na te komen of om op jouw verzoek stappen te ondernemen voordat wij een overeenkomst met je sluiten.
- Jouw toestemming.
- Onze gerechtvaardigde belangen om contact met je op te nemen wanneer dat nodig is.
- Het gerechtvaardigd belang in het kader van onze (bestaande) relatie.
- Om de met je gesloten overeenkomst na te komen of om op jouw verzoek stappen te ondernemen voordat wij een overeenkomst met je sluiten.
- Om de met je gesloten overeenkomst na te komen of om op jouw verzoek stappen te ondernemen voordat wij een overeenkomst met je sluiten.
- Jouw toestemming als je wilt worden opgenomen in onze talentendatabase.
- Onze gerechtvaardigde belangen om ons wervings- en selectieproces te verbeteren op basis van analyses op geaggregeerde gegevens.
| Doeleind | Wettelijke grondslag |
| Om reisdiensten en - producten aan te bieden en te leveren Wij hebben jouw persoonsgegevens nodig om jouw boeking te beheren en om de producten en diensten te leveren die je bij ons wilt afnemen, bijvoorbeeld via onze website. Ook hebben we je gegevens nodig om betalingen te kunnen uitvoeren. | |
| Voor jouw account Je kunt ook een account aanmaken op onze website. Jouw persoonsgegevens zijn noodzakelijk voor de functionaliteiten van jouw account. Hier kunt je jouw persoonlijke profiel en reserveringen bekijken en aanpassen. Als je een account aanmaakt en je zich hiervoor registreert, sturen wij je onze nieuwsbrief en/of persoonlijke aanbiedingen of informatie over onze producten en diensten. Je kunt je (marketing)voorkeuren wijzigen in je account. Onder 'instellingen' kun je jouw account deactiveren en verwijderen door op 'deactiveren' te klikken. | |
| Ten behoeve van de bedrijfsvoering en het verbeteren van onze dienstverlening Aan de hand van de persoonsgegevens die je ons geeft, proberen wij onze diensten en producten te verbeteren. Dit kan onze website, de app en gerelateerde producten zijn. Wij houden ook toezicht op het gebruik van onze producten om jouw persoonsgegevens te beschermen, fraude en misbruik van onze diensten te voorkomen. Wij kunnen jouw persoonsgegevens gebruiken bij beveiligingsoperaties, ongevallen of soortgelijke incidenten, en voor medische en verzekeringsdoeleinden. Daarnaast kunnen wij jouw persoonsgegevens gebruiken voor marktonderzoek en onderzoek en ontwikkeling bij Stip Reizen. We zijn altijd bezig met het ontwikkelen en verbeteren van ons productaanbod, onze diensten, IT-systemen, beveiliging, kennis en de manier waarop we met je communiceren. We voeren onderzoeken uit naar de effectiviteit van onze diensten door middel van statische analyse. Wij gebruiken de informatie om inzicht te geven in hoe onze informatie en dienstverlening bijdragen aan de bedrijfsresultaten. We kijken bijvoorbeeld of er wordt gereageerd op de informatie en aanbiedingen in nieuwsbrieven en naar welke diensten de meeste vraag is. De resultaten van deze enquêtes worden gerapporteerd op geaggregeerde basis en kunnen niet worden herleid tot individuen. Stip Reizen – als onderdeel van een lijst bij van klanten die overlast hebben veroorzaakt of misbruik hebben gemaakt van onze diensten. Afhankelijk van de ernst van het gedrag kunnen wij dergelijke klanten voor een bepaalde periode uitsluiten van onze diensten/vluchten. | |
| Marketingcommunicatie Als je van tevoren heeft aangegeven dat je marketingcommunicatie wilt ontvangen of eerder met ons hebt gereisd, sturen wij je relevante reisaanbiedingen of nieuws over onze diensten. Je kunt deze instellingen te allen tijde wijzigen via de nieuwsbrief, onze website, telefonisch of per e-mail via info@stipreizen. Je kunt nog steeds serviceberichten van ons ontvangen in het kader van jouw boeking. | |
| Personalisatie van de gebruikerservaring Als je zich heeft aangemeld, kunt je advertenties en andere marketinguitingen van Stip Reizen te zien krijgen die op jou zijn afgestemd. Doordat we bijvoorbeeld met behulp van cookies naar jouw surfgedrag kijken, kunnen we ervoor zorgen dat je aanbiedingen te zien krijgt die aansluiten bij jouw interesses. We proberen te voorspellen in welke andere producten, diensten en informatie je mogelijk geïnteresseerd bent en daarom relevanter voor jou zijn. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring op de website. Als je ons jouw toestemming hebt gegeven, combineren we ook gegevens die we over je verzamelen voor profileringsdoeleinden. Zie de sectie "Profilering" voor meer informatie. Als je liever geen gepersonaliseerde informatie van ons ontvangt, kunt je jouw voorkeuren altijd online doorgeven in jouw account, telefonisch, schriftelijk (via info@stipreizen) of door je af te melden voor de nieuwsbrief. Wij zullen jouw voorkeuren dan zo snel mogelijk aanpassen | |
| Om contact met je op te nemen Wij gebruiken jouw persoonsgevens wanneer je contact met ons opneemt, bijvoorbeeld per e-mail, post, telefoon of social media. Wij kunnen je ook contacteren in het kader van jouw geboekte reis, denk aan serviceberichten (geen marketing). | |
| Onderhouden klant- en zakelijke relaties Wij kunnen jouw persoonsgegevens verwerken om onze klanten een klein geschenk of bedankje te sturen in het kader van onze klantrelatie. Wanneer je een zakelijke relatie van ons bent, kunnen we jouw gegevens verwerken vanwege de overeenkomst die we met elkaar hebben om onze relatie te onderhouden. | |
| Werving en selectie Als je solliciteert op een van onze vacatures, verwerken we de informatie die je ons verstrekt om te beslissen of we je een baan aanbieden. Meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken in het kader van werving en selectie vindt je bij werkenbijcorendon.nl/privacy-verklaring. |
| Bijzondere persoonsgegevens Wij verwerken medische of andere bijzondere gegevens alleen in die situaties waarin dat noodzakelijk is en uitdrukkelijk is toegestaan onder de AVG. Bijvoorbeeld, als we jouw uitdrukkelijke toestemming hebben, als het nodig is om jouw vitale belangen of die van iemand anders te beschermen, en je fysiek of juridisch niet in staat bent om toestemming te geven, als het nodig is om juridische claims in te dienen, uit te oefenen of te verdedigen, of om redenen van substantieel algemeen belang. |
| Persoonsgegevens van kinderen Onze diensten zijn niet gericht op kinderen jonger dan 16 jaar en we zullen hun gegevens niet verwerken, tenzij deze worden verstrekt door (en met toestemming van) een ouder of voogd. De gevallen waarin we de persoonsgegevens van kinderen jonger dan 16 jaar moeten verwerken, zijn: als onderdeel van een boeking, de aankoop van andere reisgerelateerde diensten of in andere uitzonderlijke omstandigheden (zoals speciale producten gericht op gezinnen op reis). Als we ons ervan bewust worden dat we informatie van een kind jonger dan 16 jaar hebben verwerkt zonder de benodigde geldige toestemming van de ouder of voogd, zullen we deze informatie verwijderen. |
Weigeren verstrekken persoonsgegevens
Indien je weigert om de persoonsgegevens te verstrekken die we nodig hebben voor de uitvoering van de overeenkomst die we met je hebben gesloten of voor een wettelijke verplichting, kunnen we mogelijk niet alle diensten leveren. In dat geval moeten we bijvoorbeeld je reis annuleren of kunnen we eventuele andere diensten niet leveren.
5. HET DELEN VAN PERSOONSGEGEVENS MET LEVERANCIERS, PARTNERS EN ANDERE DERDEN
We delen je persoonsgegevens met de leveranciers van je reis, zoals luchtvaartmaatschappijen, hotels en vervoersbedrijven. Voor het begeleiden van uw reis, kunnen wij uw contactgegevens delen met lokale reisagenten, zodat zij contact met u kunnen opnemen in het kader van calamiteiten of serviceberichten. Ook delen we je persoonsgegevens met dienstverleners, zoals IT-dienstverleners en derden die jouw websitegebruik analyseren en personaliseren. Met deze derden maken wij afspraken over de zorgvuldige verwerking van persoonsgegevens. We delen alleen de noodzakelijke persoonsgegevens met onze leveranciers en partners. Dat betekent dat zij alleen toegang krijgen tot de gegevens die nodig zijn om je hun diensten te kunnen leveren.
Daarnaast kunnen wij gebruikmaken van zorgvuldig geselecteerde dienstverleners die namens ons producten of relatiegeschenken verpakken en verzenden. Deze partijen verwerken persoonsgegevens uitsluitend volgens onze instructies en alleen voor verzending. Soms delen we persoonsgegevens om onze wettelijke rechten vast te leggen, uit te oefenen of te verdedigen; in dit verband kunnen we persoonsgegevens aan anderen leveren om fraude tegen te gaan.
Daarnaast kunnen wij persoonsgegevens delen met overheidsinstanties of autoriteiten voor zover dit noodzakelijk is ter nakoming van wettelijke verplichting of een bevoegd gegeven bevel van een autoriteit.
In bepaalde specifieke gevallen dragen wij je gegevens over aan partners die zich buiten de Europese Economische Ruimte (EER) bevinden, omdat dit noodzakelijk is om de overeenkomst uit te voeren die we met je hebben gesloten. Dat is het geval indien bijvoorbeeld een reis boekt naar een land dat zich buiten de EER bevindt. Landen waaraan je gegevens worden overgedragen hebben mogelijk geen wetgeving die hetzelfde beschermingsniveau voor je persoonsgegevens biedt als de wetgeving binnen de EER. Waar dit het geval is zullen we passende contractuele en beveiligingsmaatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dergelijke overdrachten voldoen aan Europese wetgeving, zoals het overeenkomen van standaardbepalingen voor gegevensbescherming die door de Europese Commissie zijn opgesteld.
6. HET DELEN VAN PERSOONSGEGEVENS BINNEN DE CORENDON HOLIDAY GROUP
Voor zover noodzakelijk, kunnen we je persoonsgegevens delen met andere vennootschappen binnen de Corendon Hotels & Resorts groep of binnen de Corendon Holiday Group. Dit doen we om je de gewenste diensten te kunnen leveren, om onze diensten en dagelijkse bedrijfsvoering te beheren en te verbeteren. Indien je daar toestemming voor hebt gegeven, kunnen we je gegevens ook delen met onze vennootschappen , om je gebruikservaring te personaliseren of voor marketingdoeleinden of marktonderzoek.
7. PROFILERING
Profilering is het verzamelen van gegevens, interesses en kenmerken over jou als websitebezoeker en klant. Op basis van jouw toestemming maken wij een profiel aan dat aan je wordt toegewezen, zodat je gerichte en relevante informatie kunt ontvangen. Stip Reizen doet dit op basis van gegevens die wij genereren met behulp van cookies en vergelijkbare technieken (zie onze cookieverklaring).
We verrijken je profiel ook als je daar toestemming voor geeft. Dit doen wij door verschillende categorieën van gegevens die wij van jou verwerken, zoals accountgegevens en gegevens over hoe je onze website gebruikt, te koppelen. Door jouw profiel te verrijken, optimaliseren wij onze dienstverlening en maken wij jouw ervaring op de websites relevanter.
8. HET BESCHERMEN VAN JE PERSOONSGEGEVENS
We nemen passende technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen om je gegevens te beschermen tegen onopzettelijk verlies en tegen ongeoorloofd(e) toegang, gebruik, verandering en bekendmaking. Zelf ben je ook verantwoordelijk als het gaat om de bescherming van jouw gegevens door bijvoorbeeld niet je wachtwoord of boekingsgegevens met derden te delen.
9. BEWAARTERMIJNEN
Bewaren van de gegevens doen we net zo lang als nodig is voor de doelen zoals omschreven in deze privacyverklaring én voor het naleven van wetten en regelgeving. Meer bepaald bewaren we persoonsgegevens die we verkrijgen in het kader van boekingen, aankopen of ter uitvoering van andere overeenkomsten voor zo lang als nodig om je boeking(en) af te handelen, waaronder mede begrepen administratie, feedback, klachten, schade, verzekeringen ed. Na afhandeling bewaren wij gegevens nog maximaal 5 jaar en minimaal 7 jaar ten aanzien van de fiscale gegevens. Na afloop van die termijn worden de gegevens gewist, tenzij de gegevens op basis van een wettelijke plicht of ander doel (zoals een lopende claim) langer moeten worden bewaard.
Wij bewaren de gegevens met betrekking tot jouw account in principe voor onbepaalde tijd. Je kunt zelf je gegevens wijzigen of verwijderen en ook je instellingen wijzigen. Je kunt ook jouw account deactiveren en verwijderen.
Na het verstrijken van de bewaartermijnen wissen of anonimiseren we je persoonsgegevens
10. LINKS NAAR ANDERE WEBSITES
Onze websites kunnen links bevatten naar websites die door andere organisaties met eigen privacyverklaringen worden beheerd. Zorg ervoor dat je deze voorwaarden en privacyverklaring goed doorleest voordat je persoonsgegevens invoert op de website van een andere organisatie; wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor de websites van andere organisaties.
11. FUNCTIES VOOR SOCIALE MEDIA
Onze websites bevatten functionaliteiten voor sociale media zoals Facebook en Twitter, die hun eigen privacyverklaringen hebben. Zorg ervoor dat je deze voorwaarden en privacyverklaring goed doorleest voordat je persoonsgegevens invoert; wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor deze functies.
12. JOUW RECHTEN EN KLACHTEN
Uiteraard kun je altijd bij je eigen persoonsgegevens op onze websites. Die gegevens zijn gekoppeld aan je account of aan de boeking van je reis. Daarnaast heeft iedere persoon van wie wij gegevens verwerken de volgende rechten:
Recht op inzage van je persoonsgegevens
Je hebt recht op inzage in je persoonsgegevens. Dit houdt in dat je kunt opvragen welke persoonsgegevens er van je zijn geregistreerd en voor welke doelen die gegevens worden gebruikt.
Recht op correctie of verwijdering van je persoonsgegevens
Je hebt het recht om je persoonsgegevens te laten verbeteren als deze gegevens onjuist zijn. Je kunt ook een verzoek doen om je gegevens te verwijderen. Wij kunnen hier alleen aan voldoen als we niet verplicht zijn om je gegevens te bewaren of de gegevens nog nodig hebben voor onze doeleinden.
Recht van verzet en recht op beperking van het gebruik
Je hebt een aantal mogelijkheden om je te verzetten tegen verder gebruik van je gegevens. Ook als je in een eerder stadium toestemming hebt gegeven, kun je je verzetten tegen verder gebruik van je gegevens of je toestemming intrekken. Tegen het gebruik van je persoonsgegevens kun je kosteloos bezwaar maken indien je persoonsgegevens worden gebruikt voor andere doelen dan noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst of noodzakelijk voor het nakomen van een wettelijke verplichting.
Recht op dataportabiliteit
Je kunt een verzoek doen om de gegevens die wij van je hebben ook zelf (elektronisch) te verkrijgen.
Mocht je een van deze rechten willen uitoefenen, dan kun je een verzoek indienen via het e-mailadres privacy@corendon.nl. Heb je vragen over jouw reis, zoals een wijziging, annulering of klacht? Neem dan contact op met onze klantenservice via Contact Stip Reizen. Wij nemen geen verzoeken in behandeling over jouw (geboekte) reis.
Wij zullen in principe binnen een maand aan jouw privacyverzoek voldoen. Deze termijn kan echter worden verlengd om redenen die verband houden met de specifieke rechten van betrokkenen of de complexiteit van het verzoek. Als wij deze termijn verlengen, zullen wij je daarvan tijdig op de hoogte stellen.
We doen ons best om zo goed mogelijk om te gaan met je persoonsgegevens. Als je toch een klacht hebt over de manier waarop we je persoonsgegevens verzamelen, opslaan of gebruiken, laat het ons dan weten door je schriftelijke vraag of klacht te richten aan de Afdeling Juridische Zaken en/of Functionaris Gegevensbescherming. Je hebt altijd de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens via de website www.autoriteitpersoonsgegevens.nl.
Contactgegevens
Postbus 349
1170 AH Badhoevedorp
Voordat we je verzoek of klacht in behandeling nemen, kunnen we je om extra informatie vragen om je identiteit te bevestigen. Ook als je namens iemand anders contact met ons opneemt, kunnen we je vragen om extra informatie. Dat doen we om er zeker van te zijn dat je gerechtigd bent zo’n verzoek of klacht in te dienen.
13. WIJZIGINGEN IN DEZE VERKLARING
Deze verklaring vervangt alle eerdere versies. We kunnen deze verklaring op elk moment aanpassen, dus kijk regelmatig op onze website(s) of er updates zijn. Als het om ingrijpende wijzigingen gaat, zullen we een duidelijke mededeling op onze website(s) plaatsen, eventueel met een elektronische kennisgeving over de wijzigingen in de privacyverklaring.
Laatst bijgewerkt: December 2025